søndag 20. juni 2010

Min nystalgiske sommerkolleksjon

Det har vært noen bloggfrie måneder for meg denne våren. Jeg har hatt hendene fulle etter at jeg begynte å jobbe igjen etter mammapermisjonen, så blogging har det dessverre blitt lite tid til. Jeg har bl.a. laget en ny liten unikakolleksjon som jeg selger gjennom designerkollektivet Skaperverket i Oslo. Kolleksjonen består av kjoler, mønstrete skjørt og overdeler i college- og jerseystoffer. Alt sammen i tro nystalgisk ånd, med oppdaterte klassikere fra 50- og 60-tallet.


De flotte modellene mine Katrin, Monika, Tina og Kjersti stilte sporty opp på både fotoshoot og motevisning i Markveien, foran Skaperverketbutikken på Grünerløkka. Her kan du se noen bilder fra visningen. Under får du en smakebit  fra fotoshooten.



4 kommentarer:

  1. Så flinke du e vennen!!!!
    Blir stadig imponert vettu :o)

    Skjønne Monika med babykul på magen da! Hils masse te na!!!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Kjekt du likte innlegget, hihi :o)
    Tenkte faktisk på deg når eg såg dei bladene fra 50-tallet! Det var faktisk flærre og de kosta 10kr stk. Ska eg innom og sjå om de har flærre igjen?

    Symønsteret hadde eg forresten tenkt at du kunne hjelpa med.... ;o)

    SvarSlett
  4. Åh, jeg elsket den grønne kjolen! Må dra på skaperverket første mulighet som dukker opp å skaffe meg den! Det er noe av det fineste jeg har sett på lenge!!!! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...