fredag 5. februar 2010

Vår, tralala, vår...

 

 

Jeg kjøpte en ny pute fra HAY rett før jul. Den har en knall grønn knapp som jeg liker veldig godt. I det hele tatt så er jeg veldig glad i farger, men de siste månedene har jeg brukt mye svart og grått både i interiør og klær. Derfor  føltes det veldig godt å ta frem farger i stua igjen i dag. Neste prosjekt blir klesskapet...

 
Jeg har mange tepper og puter i sterke farger fra før, men pakker de bort og bytter ut litt etter årstidene, akkurat som med garderoben. Bokstablene  blir også byttet ut med jevne mellomrom. Lillemann fikk låne mammas nye skjerf, og det gjorde heller ingenting at lekene hans var i samme farger, hihi..

   




2 kommentarer:

  1. Heisann Snuppa!!!
    Detta ser jo heilt fantastisk ut! Du må fortsetta kjære du :o)

    SvarSlett
  2. Kikkar innom deg etter tips frå Namaste! Her var mykje fint! Ser me har 1 stk travel liten gut på same alder;-)

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...